thedarkanddivine

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Dark Divine - 29 oktober 2013 21:35

Det har varit ett ganska bra tag sedan jag senast skrev på den här bloggen.

Jag har alltid i skolan känt mig obekväm vid skolgymnastiken, så nu har jag efter en lång tid ordnat så jag slipper gymnastiken i åtminstone denna hösttermin, och jag får det nog fixat till resten av året också. Ett bekymmer ur vägen.

Bara för att jag inte har något mer att skriva, så har jag hittat 100 frågor på en webbsida som jag nu tänker svara på. Hm. 


1: Namn? - ~
2: Stjärntecken? - Skorpion.
3: Tre rädslor som du har? - Höjdskräck, är livrädd för myror av alla slag, clowner. Även barn tycker jag är obehagliga.
4: Tre saker som du älskar? - Musik, spel och fanfiction/shippings.
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? - Riktigt, RIKTIGT kort hår, för mycket kroppshår och mycket fräknar.
6: Har du lärt dig ett nytt språk? - Tyska.
7: Har du en Bästa vän? - Antar det. Jag undviker att värdera mina vänner så, men jag har ju en speciell kompis som betyder världen. <3
8: Din sexuella läggning? - Tänder inte på något specifikt kön, så min sexuella läggning är s'kert något som pansexuell.
9: Din första dejt? - -
10: Hur lång är du? - Inte ens 160 cm.
11: Vad saknar du just nu? - Min flummis. ;-;
12: Vilken tid föddes du? - Ingen aning.
13: Din Favoritfärg? - Rött och svart.
14: Är du kär i någon?- Jag har ärligt talat ingen aning. Jag har aldrig riktigt känt mig "kär", så jag vet inte hur det känns. ;-;
15: Favoritcitat? - "Stand up for what you believe in, even if it means standing alone." - Andy Biersack
16: Favoritplats? - Ingen aning.
17: Favoritmat? - Kebab.
18: Är du någon gång ironisk? - Jadå.
19: Vad lyssnar du på just nu? - All The Rage av Blood On The Dance Floor.
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? -Deras ansikts-struktur och ögon.
21: Skostorlek? - Något mellan 38-40.
22: Ögonfärg? - ...De typ skiftar/byter färg då och då. Gröna, bruna och gula.
23: Hårfärg? - Egentlig hårfärg: Ljusbrunt. Färgat: Svart (dock ser det mer brunt ut).
24: Favoritfärg på kläder? - Svart.
25: Har du någon gång busringt någon? -.... inte vad jag minns.
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? - Svarta.. ;)
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? - Jag vet inte, kom på det för att bra tag sedan, och använder liknande användarnamn på andra webbsidor också.
28: Favoritfilm? - Batman triologin (Batman Begins, The Dark Knight, The Dark Knight Rises) & Interview with the Vampire, tror jag.
29: Hur känner du dig just nu? - Uttråkad, smått nedstämd och frustrerad.
30: Någon du älskar? - Kevin.
31: Din relationsstatus? - Singel.
32: Din relation med dina föräldrar? - Varierar. Ibland kall och okänslig, ibland väldigt nära och varm samt humoristisk.
33: Favorithögtid? - Halloween.
34: Tatueringar/piercingar du har? - Inga.
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? - En MASSA. 
36: Anledningen till varför du blev medlem här? - Jag vet inte. Antar att jag behövde någonstans att skriva av mig.
37: Hatar du och ditt ex varandra? - Jag hatar henne men hon verkar inte märka eller veta om det...
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? - Ibland.
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? - ...På sätt och vis. HAHAH...
40: När höll du senaste handen med någon? - Idag.
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? -Beror på om jag går i duschen på morgonen. Ca en och en halv timma om jag behöver duscha, annars bara en timme. Ungefär.
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? - Nej?...
43: Vart är du just nu? - I mitt rum.
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? - Förmodligen flummisen Kevin. Men jag antar att vi då skulle flumma runt fulla tillsammans.
45: Har du varit på ett bröllop? - Mina föräldrars, men det var samtidigt jag blev döpt, så jag minns inte ett skit.
46: Bor du med dina föräldrar? - Ja.
47: Längtar du till något? - Jadå.
-------
49: Har du varit underviktig? - När jag var liten ja. Sen blev jag allt mulligare och mulligare, och nu är jag i stort behov av att bli klenare/smalare. ;-;
50: När kramade du någon senast? - Idag.
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? - ....
52: Finns det någon du litar på men inte borde? - Nej. Jag har lärt mig av mina misstag, så nu tar det ett bra tag före jag litar på någon. Gör jag det så litar jag otroligt, jävla mycket på den personen.
53: Något du inte gillar med idag? - *sigh* det mesta.
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? - Ingen aning, vill träffa så många.
55: Vad tänker du på mest? - Mitt största problem i vardagen.
56: Din konstigaste talang? - Ingen aning.
57: Har du några konstiga fobier? - Jag brukar kalla min rädsla för myror för fobi, men jag vet inte...
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? - Beror på.
59: Vad var din senaste lögn om? - Jag vet inte.
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? - Videochatta, med kompisar. Ringa, med familjen.
61: Tror du på spöken? - Ja.
62: Tror du på magi? -Ja.
63: Tror du på lycka? - Ibland.
64: Hur är vädret just nu? - Hemskt. Regnigt.
65: Vilken var den senaste boken du läste? - ....jag minns inte.
66: Gillar du lukten av bensin? - Ja, den är helt nice.
67: Har du några smeknamn? - Ja... 
68: Senaste skadan? -........
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? - Både och.
70: Kan du röra din näsa med tungan? - Nej.
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? - En handduk... wtf.
72: Favoritdjur? - Kan inte välja. Fantasidjur är helt klart en Drake.
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? - Antingen skrev jag på en fanfiction medan jag låg i sängen, eller så försökte jag få sömn.
74: Vad tror du satans efternamn är? - Satan har inget efternamn. Han har flera namn.
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? - Vet inte.
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? - Var mig trogen och acceptera mig för den jag är. Var öppen mot mig.
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? - Jeez, ingen aning.
78: Har du varit olyckligt kär? - Vet inte.
79: Ditt favoritord? - ?
80: En bra blogg du följer? - Följer typ inga bloggar.
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? - ?
82: Känner du någon som sitter i fängelse? - Nej. Dock vissa som redan suttit.
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? - En bild av Bill Kaulitz.
84: Har du haft sex? - Vad vet du. ;)
-----------
86: Fått IG i ett ämne/kurs? - Vi använder inte IG i vår skola så nej. HAHAHAH ;-;
87: Kysst en kille? - Ja.
88: Kysst en tjej? - Ja.
89: Kysst någon i regnet? - Nej.
90: Haft ett jobb? - Sommarjobb.
91: Lämnat huset utan plånbok? - Ja.
92: Mobbat någon på internet? - Nej. Bara försvarat någon annan och blivit smått uppkäftig, det erkänner jag.
93: Haft sex offentligt? - Nej, vafan.
94: Rökt? - Nej.
95: Druckit alkohol? - Nej.
96: Är du vegetarian/vegan? Nej. Men skulle kunna/vill vara vegetarian eller demi-vegetarian! - Nej, nej och nej.
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? - HAHAH, bitch plz. Mer än så.
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? - Ja, någon gång.
99: Varit utomlands? - Yup, Afrika.
100: Fått ditt hjärta krossat? - Alltför många gånger.

------------------------------------------------------------------------


 


Det här var allt för detta inlägg. Förlåt, det blev så tråkigt. ;-;

Ses.


~The Dark and Divine

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards